co je potřeba
Občanské a náboženské svatby v České republice jsou plně uznávány příslušnými právními systémy všech zemí světa.
Požadované dokumenty pro snoubence, kteří jsou občany České republiky.
- Dotazník k uzavření manželství, který obdržíte u matričního úřadu,
- rodný list (originál nebo notářská kopie),
- výpis údajů z informačního systému evidence obyvatel o místě trvalého pobytu,
- doklad o státním občanství,
- výpis z evidence obyvatel o osobním stavu,
- pravomocný rozsudek o rozvodu předchozího manželství, nebo úmrtní list zemřelého manžela, popř. pravomocné rozhodnutí soudu o zrušení partnerství, nebo úmrtní list zemřelého partnera (originál nebo notářská kopie).
Požadované dokumenty pro snoubence, kteří jsou občany jiné země (cizinci):
- Rodný list,
- doklad o státním občanství,
- doklad o právní způsobilosti k uzavření manželství, který nesmí být k datu uzavření manželství starší 6 měsíců,
- potvrzení o osobním stavu a pobytu, je-li cizím státem vydáváno,
- úmrtní list zemřelého manžela, jde-li o ovdovělého cizince; tento doklad není třeba předkládat, je-li tato skutečnost uvedena v dokladu o právní způsobilosti k uzavření manželství,
- pravomocný rozsudek o rozvodu manželství, je-li cizinec, který chce uzavřít manželství, rozvedený,
- potvrzení o tom, že bude manželství v domovském státě cizince uznáno za platné, je-li uzavíráno zástupcem,
- pravomocné rozhodnutí soudu o zrušení partnerství, anebo úmrtní list zemřelého partnera, jde-li o cizince, který žil v partnerství,
- doklad, kterým je možné prokázat totožnost.
V případě církevního sňatku je nutné se obrátit na osobu pověřenou oprávněnou církví nebo náboženskou společností.
Časový rámec
Všechny výše uvedené požadované dokumenty z domovské země musí být zaslány poštou naší kanceláři v Praze nejpozději jeden měsíc před svatebním dnem. Zajistíme překlad všech přijatých dokumentů podle požadavků českého práva a všechny potřebné dokumenty od českých úřadů.
Doporučujeme klientům dorazit do Prahy minimálně tři pracovní dny před svatebním dnem pro vyřízení všech dokumentů a náležitostí. Náš svatební koordinátor vás před svatebním obřadem doprovodí na místní úřady, které mívají otevřeno pondělky a středy.
Přeložený oddací list bude zaslán každému klientovi do 4 týdnů po obřadu prostřednictvím FedEx/DHL jako právní doklad o manželství.
Kontaktujte násChceme znát vaše představy
Velmi rádi vám vše podrobně ukážeme a vysvětlíme přímo na lodi během osobní schůzky, a poté vám pošleme kalkulaci na míru podle vašich přání a představ.
Za osobní schůzku a kalkulaci neúčtujeme žádné poplatky.